Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow odnajdziesz więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu spora cześć klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego zatrudnić rzetelną firmę SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii profesjonalistów.

Jak wybrać rzetelną agencję SEO? Google opublikowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cała branża SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i bezustannie rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Mimo pojawienia się licznych opcji, jak przykładowo Bing, Yahoo lub DuckDuckGo, wciąż liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w sieci, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, na ogół nie jest to proste bez wsparcia specjalistów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna firma SEO?

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony.

Przedstawicielka Google wskazuje także, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, nieraz dającą pierwsze rezultaty na ogół po paru miesiącach pracy.