Google Ads, znane pierwotnie jako Google AdWords, to narzędzie do reklamy online, które zostało uruchomione przez Google w październiku 2000 roku. Początkowo, AdWords umożliwiało reklamodawcom tworzenie tekstowych reklam wyszukiwarkowych, które były wyświetlane obok wyników organicznych wyszukiwania na stronie Google. Pierwszy model płatności za te reklamy był oparty na systemie licytacji, […]
Cennik pozycjonowania stron
Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł […]
Linkowanie z użyciem PBN – publikacje z canonicalem i wizytówki NAP
By odbiorca wyszukał twój biznes musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale także zatroszczyć się o jej widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i użyteczne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno również pomijać […]
Gazeta firmowa coraz popularniejszym medium
Strategie reklamowe to istotny element działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim można wykreować wizerunek marki wśród klientów, co przy umiejętnym opracowaniu na pewno przyniesie rezultaty pod postacią wyższych dochodów. Powinniśmy jednak zaznaczyć, że przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jeden oddział muszą również zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najskuteczniejszą […]
Zalety wirtualnego spaceru 3D oraz modeli wnętrz 3D dla firm
Wnętrza 3D to najlepsza metoda na przedstawienie ewentualnym klientom naszej powierzchni usługowej, nieruchomości czy biura, które planują np. wynająć. Dla sporej ilości osób opcja zwiedzenia takiego wnętrza przed skorzystaniem z oferty jest ogromnie ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć korzystną dla nas decyzję. […]
Jaka jest różnica między SEO a SEM?
SEO i SEM to popularne pojęcia funkcjonujące w marketingu internetowym, z którymi prawdopodobnie już się spotkałeś. Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega między nimi różnica. Wyniki wyszukiwania w Google – płatne i bezpłatne Jeszcze kilkanaście lat temu strona internetowa pełniła głównie funkcję wizytówki firmy. Dziś to właśnie internet […]
Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści
Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i skuteczność tworzonych treści. Czym właściwie jest klątwa wiedzy, jakie szkody może przynieść i jak się przed nią bronić? Błędy poznawcze […]
Tone of voice w content marketingu i nie tylko. Dlaczego unikalny sposób komunikacji marki jest ważny?
Żartobliwy lub poważny, formalny lub swobodny, rzeczowy lub entuzjastyczny – marki mają różne style komunikacji. Wyjaśniamy, dlaczego tone of voice jest ważny i prezentujemy przykłady jego zastosowania. Czym jest tone of voice? Tone of voice – dosłownie „ton głosu” – to styl komunikacji marki z jej odbiorcami. Chodzi tu o […]
Google Internetowe Rewolucje – jak wygląda kurs i czy warto z niego skorzystać?
Czy można zdobyć rzetelną wiedzę za darmo? Od czego zacząć, gdy chcesz poznać marketing internetowy? Wiedziałeś o tym, że Google stworzył w tym celu platformę edukacyjną? Przeczytaj, czy warto skorzystać z kursu Google Internetowe Rewolucje. Google Internetowe Rewolucje – czym są? Google Internetowe Rewolucje to materiały edukacyjne nt. marketingu internetowego, […]
Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa
Ogólna dostępność internetu oraz prostota użycia go w celu wyszukania potrzebnych artykułów i usług przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie teraz wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony www nie zagwarantuje, że klienci do nas trafią – kluczowa jest wszak obecność na pierwszych pozycjach wyników […]