Reklama, promocja, marketing

Gazeta firmowa coraz popularniejszym medium

Strategie reklamowe to istotny element działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim można wykreować wizerunek marki wśród klientów, co przy umiejętnym opracowaniu na pewno przyniesie rezultaty pod postacią wyższych dochodów. Powinniśmy jednak zaznaczyć, że przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jeden oddział muszą również zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najskuteczniejszą […]

Zalety wirtualnego spaceru 3D oraz modeli wnętrz 3D dla firm

Wnętrza 3D to najlepsza metoda na przedstawienie ewentualnym klientom naszej powierzchni usługowej, nieruchomości czy biura, które planują np. wynająć. Dla sporej ilości osób opcja zwiedzenia takiego wnętrza przed skorzystaniem z oferty jest ogromnie ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć korzystną dla nas decyzję. […]

Tone of voice w content marketingu i nie tylko. Dlaczego unikalny sposób komunikacji marki jest ważny?

Żartobliwy lub poważny, formalny lub swobodny, rzeczowy lub entuzjastyczny – marki mają różne style komunikacji. Wyjaśniamy, dlaczego tone of voice jest ważny i prezentujemy przykłady jego zastosowania. Czym jest tone of voice? Tone of voice – dosłownie „ton głosu” – to styl komunikacji marki z jej odbiorcami. Chodzi tu o […]

Google Internetowe Rewolucje – jak wygląda kurs i czy warto z niego skorzystać?

Czy można zdobyć rzetelną wiedzę za darmo? Od czego zacząć, gdy chcesz poznać marketing internetowy? Wiedziałeś o tym, że Google stworzył w tym celu platformę edukacyjną? Przeczytaj, czy warto skorzystać z kursu Google Internetowe Rewolucje. Google Internetowe Rewolucje – czym są? Google Internetowe Rewolucje to materiały edukacyjne nt. marketingu internetowego, […]