Reklama, promocja, marketing

Google Ads i optymalizacja kampanii

Google Ads, znane pierwotnie jako Google AdWords, to narzędzie do reklamy online, które zostało uruchomione przez Google w październiku 2000 roku. Początkowo, AdWords umożliwiało reklamodawcom tworzenie tekstowych reklam wyszukiwarkowych, które były wyświetlane obok wyników organicznych wyszukiwania na stronie Google. Pierwszy model płatności za te reklamy był oparty na systemie licytacji, […]

Cennik pozycjonowania stron

Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł […]

Gazeta firmowa coraz popularniejszym medium

Strategie reklamowe to istotny element działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim można wykreować wizerunek marki wśród klientów, co przy umiejętnym opracowaniu na pewno przyniesie rezultaty pod postacią wyższych dochodów. Powinniśmy jednak zaznaczyć, że przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jeden oddział muszą również zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najskuteczniejszą […]

Zalety wirtualnego spaceru 3D oraz modeli wnętrz 3D dla firm

Wnętrza 3D to najlepsza metoda na przedstawienie ewentualnym klientom naszej powierzchni usługowej, nieruchomości czy biura, które planują np. wynająć. Dla sporej ilości osób opcja zwiedzenia takiego wnętrza przed skorzystaniem z oferty jest ogromnie ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć korzystną dla nas decyzję. […]

Tone of voice w content marketingu i nie tylko. Dlaczego unikalny sposób komunikacji marki jest ważny?

Żartobliwy lub poważny, formalny lub swobodny, rzeczowy lub entuzjastyczny – marki mają różne style komunikacji. Wyjaśniamy, dlaczego tone of voice jest ważny i prezentujemy przykłady jego zastosowania. Czym jest tone of voice? Tone of voice – dosłownie „ton głosu” – to styl komunikacji marki z jej odbiorcami. Chodzi tu o […]

Google Internetowe Rewolucje – jak wygląda kurs i czy warto z niego skorzystać?

Czy można zdobyć rzetelną wiedzę za darmo? Od czego zacząć, gdy chcesz poznać marketing internetowy? Wiedziałeś o tym, że Google stworzył w tym celu platformę edukacyjną? Przeczytaj, czy warto skorzystać z kursu Google Internetowe Rewolucje. Google Internetowe Rewolucje – czym są? Google Internetowe Rewolucje to materiały edukacyjne nt. marketingu internetowego, […]